Terminalul corespunde standardelor de aderare a României la spaţiul Schengen / FOTO: REALITATEA TV
Noul terminal a fost proiectat pentru a răspunde şi cerinţelor impuse de aderarea României la spaţiul Schengen. Valoarea lucrărilor a ajuns la circa 60 de milioane de euro. În prezent terminalul dispune de 24 de porţi de îmbarcare, faţă de nouă câte erau înainte de începerea lucrărilor.
Compania Naţională Bucureşti se aşteaptă ca, odată cu finalizarea în totalitate a lucrărilor de modernizare a aeroportolui Henri Coandă, numărul pasagerilor să crească de la 4,5 milioane pe an, la aproximativ 6 milioane.
Terminalul corespunde standardelor de aderare a României la spaţiul Schengen / FOTO: REALITATEA TV
Noul terminal a fost proiectat pentru a răspunde şi cerinţelor impuse de aderarea României la spaţiul Schengen. Valoarea lucrărilor a ajuns la circa 60 de milioane de euro. În prezent terminalul dispune de 24 de porţi de îmbarcare, faţă de nouă câte erau înainte de începerea lucrărilor.
Compania Naţională Bucureşti se aşteaptă ca, odată cu finalizarea în totalitate a lucrărilor de modernizare a aeroportolui Henri Coandă, numărul pasagerilor să crească de la 4,5 milioane pe an, la aproximativ 6 milioane.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu