marți, 31 mai 2011

CNADNR: Autostrada Bucureşti-Ploieşti, deschisă până în martie 2012

birou notarial


Autostrada va fi operaţională doar de la Ploieşti până la centura Capitalei Autostrada va fi operaţională doar de la Ploieşti până la centura Capitalei / FOTO: REALITATEA TV

Tronsonul de la centura Capitalei până la Moara Vlăsiei, cu o lungime de 13 kilometri, este finalizat în proporţie de peste 80% şi va fi terminat cel târziu în primăvara anului viitor, susţin reprezentanţii CNADNR.

Celălalt sector, Moara Văsiei-Ploieşti, de 43 de kilometri, ar putea fi terminat chiar în acest an. Consorţiul Spedition UMB- Pa&Co International- Euroconstruct Trading 98- Tehnostrade s-a angajat recent să termine acest tronson de autostradă până la 15 decembrie 2011.

"Conform graficelor de execuţie şi a contractelor care sunt la ora asta active, sperăm ca în trimestrul unu al anului viitor, cel mai pesimist termen, să putem circula", a explicat Mircea Epure, director investiţii CNADNR.

Ultima porţiune de autostradă, cu o lungime de 6 kilometri, de la centură până în centrul Capitalei, va fi terminată, însă, abia la sfârşitul anului 2012, după rezolvarea problemelor legate de exproprieri şi de mutarea utilităţilor.

"Conform contractului, la sfârşitul anului 2012 sunt prevăzute a fi realizate şi aceste lucrări. De expropriat mai sunt în jur de 35.000 de metri pătraţi", a mai spus Mircea Epure.

Contractul iniţial pentru Tronsonul Bucureşti-Moara Vlăsiei, în valoare de 152 de milioane de euro, încheiat cu asocierea Pizzaroti - Tirrena Scavi, a fost suplimentat ulterior până la 200 de milioane de euro ca urmare a lărgirii tronsonului de la două la trei benzi pe sens, susţin reprezentanţii Companiei de Autostrăzi.


Birou Notarial Bucuresti



Baloane


Autostrada va fi operaţională doar de la Ploieşti până la centura Capitalei Autostrada va fi operaţională doar de la Ploieşti până la centura Capitalei / FOTO: REALITATEA TV

Tronsonul de la centura Capitalei până la Moara Vlăsiei, cu o lungime de 13 kilometri, este finalizat în proporţie de peste 80% şi va fi terminat cel târziu în primăvara anului viitor, susţin reprezentanţii CNADNR.

Celălalt sector, Moara Văsiei-Ploieşti, de 43 de kilometri, ar putea fi terminat chiar în acest an. Consorţiul Spedition UMB- Pa&Co International- Euroconstruct Trading 98- Tehnostrade s-a angajat recent să termine acest tronson de autostradă până la 15 decembrie 2011.

"Conform graficelor de execuţie şi a contractelor care sunt la ora asta active, sperăm ca în trimestrul unu al anului viitor, cel mai pesimist termen, să putem circula", a explicat Mircea Epure, director investiţii CNADNR.

Ultima porţiune de autostradă, cu o lungime de 6 kilometri, de la centură până în centrul Capitalei, va fi terminată, însă, abia la sfârşitul anului 2012, după rezolvarea problemelor legate de exproprieri şi de mutarea utilităţilor.

"Conform contractului, la sfârşitul anului 2012 sunt prevăzute a fi realizate şi aceste lucrări. De expropriat mai sunt în jur de 35.000 de metri pătraţi", a mai spus Mircea Epure.

Contractul iniţial pentru Tronsonul Bucureşti-Moara Vlăsiei, în valoare de 152 de milioane de euro, încheiat cu asocierea Pizzaroti - Tirrena Scavi, a fost suplimentat ulterior până la 200 de milioane de euro ca urmare a lărgirii tronsonului de la două la trei benzi pe sens, susţin reprezentanţii Companiei de Autostrăzi.


Baloane


Cost aparat dentar


Autostrada va fi operaţională doar de la Ploieşti până la centura Capitalei Autostrada va fi operaţională doar de la Ploieşti până la centura Capitalei / FOTO: REALITATEA TV

Tronsonul de la centura Capitalei până la Moara Vlăsiei, cu o lungime de 13 kilometri, este finalizat în proporţie de peste 80% şi va fi terminat cel târziu în primăvara anului viitor, susţin reprezentanţii CNADNR.

Celălalt sector, Moara Văsiei-Ploieşti, de 43 de kilometri, ar putea fi terminat chiar în acest an. Consorţiul Spedition UMB- Pa&Co International- Euroconstruct Trading 98- Tehnostrade s-a angajat recent să termine acest tronson de autostradă până la 15 decembrie 2011.

"Conform graficelor de execuţie şi a contractelor care sunt la ora asta active, sperăm ca în trimestrul unu al anului viitor, cel mai pesimist termen, să putem circula", a explicat Mircea Epure, director investiţii CNADNR.

Ultima porţiune de autostradă, cu o lungime de 6 kilometri, de la centură până în centrul Capitalei, va fi terminată, însă, abia la sfârşitul anului 2012, după rezolvarea problemelor legate de exproprieri şi de mutarea utilităţilor.

"Conform contractului, la sfârşitul anului 2012 sunt prevăzute a fi realizate şi aceste lucrări. De expropriat mai sunt în jur de 35.000 de metri pătraţi", a mai spus Mircea Epure.

Contractul iniţial pentru Tronsonul Bucureşti-Moara Vlăsiei, în valoare de 152 de milioane de euro, încheiat cu asocierea Pizzaroti - Tirrena Scavi, a fost suplimentat ulterior până la 200 de milioane de euro ca urmare a lărgirii tronsonului de la două la trei benzi pe sens, susţin reprezentanţii Companiei de Autostrăzi.


Cost aparat dentar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu